tisdag 13 oktober 2009

HÄR KOMMER MER BILDER PÅ ODD MOLLYS VINTERKOLLEKTION!!

Nu har jag hunnit prova mig igenom en hel rad av vinterkollektionens kreationer. Fick en hel del nya favoriter och några andra favisar bekräftades. Måtten är samma som igår, so here we go!!


Wild Child Dress i ROYAL, här i storlek 2. Mycket finare i verklighet än på produktbilderna men kanske inget för mig, speciellt med tanke på prislappen! Ca 4.000 kronor.


Nu hade jag faktiskt min egen underklänning under men den hade varit snyggare om jag inte haft det, tror jag.


Brand new second hand dress, var ABSOLUT finast i denna färgställning, här provar jag st 2 och den är normal i storleken.


Den vackra After Ski koftan var verkligen fin men OVER THE TOP för mig med en massa stenar fastsatta på den....lite lite....för mycket även...... för att vara Odd Molly.


Pow Wow jacket och tillhörande kjol var helt klockrena. Kavajen i st 2 och kjolen i storlek 3! UNDERBARA!! Kjolen kostar ca 1.800 kr och kavajen ca 2.800 kr.


Glazing superfrilled top var en klar favorit, HELT LJUVLIG PÅ!!! St 2 provas här och den satt som en smäck!!


Denna kan jag verkligen tänka mig.


och så den älskade Deidres dress i BLUE,  st 2. Perfekt i modellen men känns som mer anpassad för hemmamys.....dock JÄTTEFIN!!


Fina detaljer....nu är det fredagsmys.....lalala


Denna har blivit HELT förälskad i....SÅ MYCKET FINARE I VERKLIGHETEN!!
Glazing check l/s top, st 2 denna är ganska smal i modellen.





Glazing check dress i st 2, också ganska smal i modellen men den ska ju vara figurnära.
Fin men inget för mig, lite för mycket COW BOY varning.....YYYIHHHAA.

Det var det för denna gången, nu ska jag smälta alla intryck och se över plånboken innan jag slår till!
Ha en bra kväll!!!

12 kommentarer:

  1. TACK! Det är en helt annan sak att se plaggen provas så än att bara se dem på produktbilderna. Vilket jobb du har gjort!
    Brand new second hand dress är ju bara helt underbar! Jätteklädsam!
    Och så favoriten Pow Jacket! Jösses va snyggt med kjolen till!
    Jag fick en 4:a undanhängd efter en massa ringande så det blir en liten tur till Stockholm på fredag!
    Inte omöjligt att något mer får följa med hem...
    Mycket snyggt är det i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Tack för visningen, såå underhållande. Så vad lutar det åt för din del? Själv har jag köpt brand new second hand dress, powder. Royal var ju döläcker färg, men jag hade redan slagit till på powdern. Man måste ju vara snabb om man ska få tag i någon:-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härlig visning!
    Pow wow-setet var kanonfint, slå till på det tycker jag! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack för visningen!
    Pow wow var en underbart snygg dräkt som klär dig fantastiskt. Hade jag ett jobb som krävde dräkt som klädkod så skulle jag slå till direkt (men det har jag inte). Av de lite "vardagligare" kläderna föll jag för Glazing superfrilled top och den rosa-rytuga blusen som var riktigt fina. Den mönstrade velour-tunikan 12A (samma tyg som Deidres dress) i chocolate dök upp i min brevlåda idag. Lite dyrt för ett mysplagg kanske, men jag är mycket mer hemma än ute i svängen så det försvarar inköpet. Dessutom provade jag den med lila samt bruna strumpor och grövre stövlar och se då förvandlades den till ett "gåborts-plagg" om man ska till kompisar eller så...Skönare får man leta efter.

    SvaraRadera
  5. Kul att se lite nyheter "live". Du passade verkligen i de flesta plaggen.
    Kan hålla med om att en del plagg är lite "too much" ibland - men det är ju tur att det är några plagg som man inte "behöver" också ;)

    SvaraRadera
  6. Åh, vad fin du är i ALLA plaggen! Jag tyckte glazing frill var kanonsnygg nu, har inte gillat den på produktbilderna... Brand new second hand var också klockren i royal, den tilltalade inte mig alls i powder. Förstår om det är svårt att välja... :-)

    SvaraRadera
  7. Men! Wild Child var ju hur söt som helst på dig! Är det du eller färgen som gör 'et? :-D Jag röstar på båda. är det en tillhörande volang i royal som sticker fram eller har du underkjol förutom underklänningen? Jag är faktiskt paff över denna-TACK snälla för provningen!
    Bran new är ju underbar och jag röstar på den i royal eller brunt om du ska slå till! Powder var super på KAtinka men för dig röstar jag färg.Om nu brunt räknas som färg....

    Vilken rolig visning. Jag beundrar er som orkar stå o prova plagg efter plagg o så ska ni inte ens köpa! Heder!

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Deidres Dress i Chocolate säger jag bara. förutom min Brand New då. Finast och så fin på dig också!

    SvaraRadera
  9. Brand new i royal är så fin på dig! Jag tycker att Pow Wow dressen är WOW på dig...satsa på den!!! Jag älskar min pow wow jacket! Tack för visningen!!! Wild child dress var kul att se på, men var dyr den var 4000??!! KRAM

    SvaraRadera
  10. Tack snälla för den fina visningen. Nu tillhör Brand new second hand dress min vill ha lista, så i royal. Har inte sett att någon webbutik säljer den i royal?? Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  11. Pow setet är väl verkligen du, så snygg jobboutfit som borde passa ditt jobb perfekt!? Brand new har jag varit bergsäker på att köpa i powder men har nog ändrat mig, frågan är när jag har användning för den. Den är underbar och faktum är att om jag ska göra ett inköp så blir det nog snarare chocolate än powder och jag ser den i royal på din bild och den är också ljuvlig men med tanke på färgerna i min garderob passar en i chocolate bättre in. Frågan är om jag kan rättfärdiga ett sådant dyrt köp när jag nyss köpt dyra Excess dress... Får fnula lite på detta... Mycket fint är det i alla fall!!

    SvaraRadera
  12. Hei

    Herlige bilder og flotte klær! :D Jeg er ute etter Wild Child-kjolen i royal, den er helt umulig å finne i Norge eller i noen nettbutikker. Hvis noen vet om noen butikker i Sverige som har den, kan dere vær så snill og sende meg en email? nwaag@online.no Tusen takk :)

    SvaraRadera

<3 Tack snälla för din kommentar <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Annonser

ANNONSER