onsdag 2 juni 2010

LOVE FOREVER JEANSJACKA!!

Här kommer lite bilder på detta underverk till jeansjacka, tycker denna är mycket snyggare än Odd Mollys egna variant. Gillar att denna är så arbetad, dessutom är detta är betydligt bättre alternativ för plånboken.
Här ser ni lite av detaljarbetet!

Fin figurnära passform.

Ryggen, nertill.



Det här är en av de få jeansjackor jag faktiskt kännt mig sugen på att köpa. Gillar varenda detalj och jag måste erkänna att detta är min första jeansjacka, har aldrig tidigare ägt en sådan.
Hoppas ni får en fortsatt fin sommarkväll, här är det varmt och fåglarna kvittrar fortfarande utanför fönstret.
KRAM!!



3 kommentarer:

  1. Men vad fin den är och jag förstår varför du föll för denna. Den passar dig ju utmärkt. Den är så kvinnlig och typiskt "du" :D Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnygg jeansjacka! Sett den tidigare och den är så härlig i färgerna.

    kram

    SvaraRadera
  3. Otroligt fin jeansjacka! Du vet verkligen var man hittar snygga klädesplagg! Tack för en Fantastisk bra blogg som jag följer dagligen/ Anna

    SvaraRadera

<3 Tack snälla för din kommentar <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Annonser

ANNONSER