söndag 19 september 2010

WIGWAM I LITE LILAC OCH I VINTAGE CHALK

Ett bra tag var jag anti-Wigwam, men sedan jag gick ner en storlek och upptäckte vilket ypperligt praktiskt och snyggt plagg detta är har den blivit en storfavorit. Vill nu bara ha fler. ÄLSKAR min i Lile Lilac, denna kombination av färger är min favorit, passar snyggt tillsammans med svarta accessoare och stövlar. Den i Vintage Chalk hade jag egentligen inte tänkt köpa då jag tänkte att det var dumt att ha två i så pass lika färgställningar men de skiljer sig en HEL del ifrån varandra och den i Chalk är så snygg till bruna detaljer och bruna stövlar. Så nu kommer jag nog att slå till hos TINTIN STYLE och beställa denna i Vintage Chalk alternativt från fina Malin på Deep Fling som är en av de få som tog in Wigwam i Lile Lilac. Älskar båda dessa webb-butiker. De har ypperlig service och underbart utbud, snabbt, smidigt och säkert när man handlar.

Denna är en storlek 2 och den är aningen stor men det känns helt OK. Dock kommer jag att ta en st 1 i min i Chalk. Ska strax visa er skillnaden.



Tror ni ser skillnaden i passform, eller hur? Storlek 1 (Vintage Chalk) sitter bättre på mig.

Lite senare idag ska jag bjuda på ett nytt hudvårdstips! Jag har alltid tagit hand om mitt ansikte och jag kan säga att idag som 40-åring är jag VÄLDIGT glad över att ha gjort detta. Har precis testat ett par nya produkter som jag bara måste dela med mig av!
Ha en fortsatt fin söndag!
KRAM!!

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är också på väg att beställa en Wigwam men är osäker på storlek. Velar mellan 1 och 2. Tänkte höra hur "stor" du är? :)

    Tack på förhand!
    Mvh Sandra

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra: Jag har st 75C/D (ca 92cm runt om) i kupa och ca 77cm i midjan. Du ser från bilderna hur storlekarna sitter på mig. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Var har du köpt det jättefina halsbandet med en vit pärla?
    Hälsningar Lisen

    SvaraRadera
  4. Håller med dig, 1:an sitter mycket snyggare på. De ser likadana ut på mig så jag går ner till storlek 1 nu i wigwam.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Tack snälla för ditt svar! Jag tror det lutar åt en 1:a i Vintage chalk. Sååå fin!

    Trevlig kväll!
    Sandra

    SvaraRadera
  6. Hej Lisen: Denna har jag fått av min man när jag fyllde 39 år. Den är otroligt fin och specialdesignad hos en juvelerare. Älskar den ;-D

    SvaraRadera

<3 Tack snälla för din kommentar <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Annonser

ANNONSER